CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 26 April 2011

Kekasihku...Ayufitrah

  السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

 Kali ni aku nak ceritakn seorang yang paling istimewa dalam hidup aku...Dia la insan yang amat aku cintai & aku sayangi...Dia la teman hidupku yang membawa sinar kebahagiaan dalam hidup aku...
Nama insan istimewa tu ialah Nur Ayu Fitrah Bt Saharil...nama yang cukup cantik bagi aku...sebelum aku cerita macam mana aku jatuh cinta pada dia, ini la gambar pemilik nama yang aku sebutkan tadi...
Ayufitrah ni la insan yang aku sayangi...Dia merupakan perempuan terakhir yang bertakhta di hati aku...Tiada perempuan lain yang boleh menggantikan Ayufitrah yang amat aku cintai...

kisahnya mcm ni...aku mula-mula rapat dengan Ayufitrah ni masa tengah chatting dalam facebook...walaupun kitorang 1 sekolah dulu, tapi aku rasa mcm baru kenal dia...aku kenal dia lebih kurang dalam bulan Mac kowt...masa aku chatting dengan dia, tiba2 timbul perasaan sayang kat dia...mula-mula aku pendamkan dulu perasaan aku tu...

pastu, aku tanya dia sama ada dia dah ada pakwe ke belum...Dia jwb, tak de pakwe...masa dia cakap tu, aku rasa happy sangat sampai aku terlompat-lompat mcm beruk...kawan-kawan hostel aku yang mengikuti kursus English kat International Islamic College (IIC) tu hairan dengan gelagat aku masa tu...
Hari tu dia ajak aku masuk KIPSAS sekali dengan dia...masa tu, hati aku gembira sangat...tiba-tiba dia ajak aku...Malangnya, abah aku pulak tak bagi aku masuk KIPSAS...alasannya sebab yuran pengajian mahal...hancur harapan aku nak masuk kolej sama dengan dia...Namun demikian, ia tak mematahkan semangat aku untuk mendapatkan cinta dia...

Pada tanggal 30 Mac 2011 bersamaan pukul 12.12 tengah malam, akhirnya aku luahkan segala isi hati aku pada Ayufitrah...Alhamdulillah, dia terima cinta aku & terima keadaan keluarga aku seadanya...kami sama-sama dah berjanji akan berkahwin bila dah mencapai cita-cita or dapat kerja nanti...so, aku kena belajar bersungguh-sungguh untuk mencapai cita-cita aku...maklum la, tanggungjawab aku ni besar...nak kumpul ekonomi dulu, baru la senang nak kahwin nanti sebab dah ada duit. Bak kata pepatah, "bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian". 
Azrul Ayufitrah
  Pada 7 April merupakan tarikh hari lahir dia...So, aku belikan dia 1 hadiah yang paling mudah dan senang untuk dihantar...Aku hadiahkannya topup Maxis RM5...walaupun aku mampu bagi hadiah ni je, namun aku bagi hadiah ni seikhlas dan setulus hati aku...
Sekarang ni, dia bekerja sebagai 'Cashier' di Stesen Minyak Shell...
 That's all my story today...
Thank you...
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
 *******************************************************************************

No comments:

Post a Comment